Presidency

Researcher, teacher and expert on the Swiss education and research landscape, Martin Vetterli was appointed President of EPFL in 2017.

Portrait de Martin Vetterli à son bureau
Vue sur ArtLab

Three axes to make EPFL one of the best research and educational institutions in the world and an innovative and entrepreneurial school.

Vue aérienne de l'EPFL, en particulier du bâtiment BI

Le Président s'appuie sur des services centraux qui travaillent avec lui sur les grands projets de l'École.

Hans Hürlimann, conseiller fédéral, coupe un ruban d'inauguration et est entouré de Maurice Cosandey, président de l'EPFL et Huber, directeur des constructions fédérales.

From the founding of the École spéciale de Lausanne to the current École polytechnique, discover the people who led the institution.

Speeches and writings

Logo de Twitter sur une photo d'auditoire

Scientific news and campus life through the eyes of the President.

Logo de Medium sur une photo de l'EPFL

Medium

'Digital Stories' is a series of scientific columns inspired by our daily lives.

Martin Vetterli donnant un discours à l'occasion de la rentrée 2018

Speeches and writings

An archive of public interventions and messages to the EPFL community.

Martin Vetterli lors de son passage dans l'émission «L'invité de la rédaction» de la RTS, le 12 décembre 2016

Press review

Find the President's speeches in the press.

T. +41 (0)21 693 05 05

EPFL PRES