Events

Campus life is also characterised by the diversity of its events. The event policy on EPFL sites is the responsibility of the Mediacom Evénements department
Vue du SwissTech Convention Center, plongé dans le noir. La salle est pleine. Sur la scène au second plan, Martin Vetterli donnant un discours. Au dessus de lui, des écrans retransmettant son discours.

Events

Celebration: EPFL turns 50!

A a series of festivities and events showcasing science, research, education and innovation.

Intérieur du bâtiment ArtLab durant l'exposition Thinking Machines. Des visiteurs admirent les schémas affichés sur les murs.

Public events

Open doors to Drone Days, discover the events that make up the Campus!

Campus Events

Honor to EPFL students and staff! A series of events is particularly aimed at them.

Memento

Complete agenda of events

Services and activities

Préparatifs de Balélec 2016. Des étudiants transportent des échaffaudages devant le Rolex Learning Center.

Organize an event

It is possible to organize an event throughout the year, taking into account academic periods.

Un enfant, de dos, face à un écran dans ue grande salle vide d'Archizoom, durant la Nuit des Musées 2015

Rooms available

Non-academic rooms and places available if schedules and schedules allow.

Practical information

Find all the necessary information to organize your event.

Intérieur du SwissTech Convention Center durant la ournée de la recherche IC. la salle est plongée dans le noir. Une présentation est en cours sur la scène.

Corporate events

EPFL hosts corporate events on its sites, under certain conditions

EPFL P-MEDIACOM MEV
CM 2 360 (Centre Midi)