Events

Check out upcoming campus events or find out how to organise a conference, seminar or even a cultural event.
Vue du hall MED pendant les portes ouvertes EPFL 2019. Visiteurs nombreux dans les escaliers

Auditoire vide EPFL

Due to the current situation regarding Coronavirus disease, no events will be held at EPFL until 31st August 2020.

Events

Celebration: EPFL turns 50!

A a series of festivities and events showcasing science, research, education and innovation.

Intérieur du bâtiment ArtLab durant l'exposition Thinking Machines. Des visiteurs admirent les schémas affichés sur les murs.

Public events

Open doors to Drone Days, discover the events that make up the Campus!

Campus Events

Honor to EPFL students and staff! A series of events is particularly aimed at them.

Services and activities

Préparatifs de Balélec 2016. Des étudiants transportent des échaffaudages devant le Rolex Learning Center.

Organize an event

It is possible to organize an event throughout the year, taking into account academic periods.

Un enfant, de dos, face à un écran dans ue grande salle vide d'Archizoom, durant la Nuit des Musées 2015

Rooms available

Non-academic rooms and places available if schedules and schedules allow.

Follow us on @EPFLevents

Practical information

Find all the necessary information to organize your event.

Intérieur du SwissTech Convention Center durant la ournée de la recherche IC. la salle est plongée dans le noir. Une présentation est en cours sur la scène.

Corporate events

EPFL hosts corporate events on its sites, under certain conditions

EPFL P-MEDIACOM MEV
CM 2 360 (Centre Midi)