Schuljahr 2022/23

UPCOMING: Spiuabe – 1.05.2023

Am Mo. 1. Mai abem 19.00 mache mir dert ä gmüetliche Spiuabe womer chli zämä Gseuschaftsspili spile, zämä chöi schnurre und eifach schüsch ä gueti Zit hei, mit natürlich gnue ds trinke und ämä grössere Apéro.

Mir vom Event-Team wärdä luege dasmer Spili vor Ort wärdä ha, weder itz aber es bstimmts heit woder gärn möchtet spilä dörft dir das natürlich o sehr gärn mitnäh.

D Location isch Refuge d’Ecublens Chem. des Trois-Ponts 1, 1024 Ecublens.

Unger däm Link hie chöiternech fürs Event amäudä: https://forms.gle/MzvPCkux9tKBo8EQ9

Stand uf dr Espla – 27.09.2022

Bir “Semaine des Associations” si mir ou wieder drbi. Dsmau hei mr ä Stand am Zisti übere Mittag vo dr gärn chöit verbi cho um öich über üsi Studenteverbindig z informiere.

Welcome Event – 6.10.2022

Gerne würden wir euch auch noch zu unserem ersten diesjährigen Event, dem “Welcome Event” einladen. Am 6.10.2022 ab 17h00 findet unser jährliches Welcome-Grillieren im Vidy Park statt. Essen und Getränke werden euch von der ASA bezahlt, aber die Anzahl Teilnehmender ist auf 80 Personen beschränkt (Anmeldeschluss 5.10.22, 12h00)! Meldet euch also schnell hier an, “Der ehnder isch der gschwinder!”. Wir freuen uns auf euch!

Pizza GV – 20.10.2022

Mir vor ASA EPFL lade euch ganz herzlich zu üsere 3. ordentliche Generalversammlung am Do 20. Oktober 2022 um 19h ih.

D GV isch churz und knackig und sötti ungefähr 30 Minute gah. Aaschliessend gits für alli aawesende Mitglieder PIZZA.

Fondue Abend – 6.12.2022

Am Samichlaus Tag durften wir das erste Mal unseren Fondue Abend durchführen. Bei guter Gesellschaft konnten wir uns so kurz vom Ende-Semester-Rush erholen und mit dem Fondue für die letzten Tage bis Weihnachten stärken. Der Abend war wunderbar und wir hoffen, euch auch nächstes Jahr wieder mit dabei zu haben.

Châlet Esplanade – 15.12.2022

Die ASA hatte diesen Dezember die Möglichkeit, euch im Winter-Châlet auf der Esplanade mit Suppe und Guetzli zu verwöhnen. Dieses wird jeweils durch die AGEPOLY organisiert und die Associations der EPFL dürfen dann ihre Menüs und Getränke anbieten, um die Student*innen in der Weihnachtszeit aufzuwärmen. Danke an alle, die uns besucht und bei einem Punsch mit uns geplaudert haben.