International Women’s Day

8 March
Forum Rolex

International Women’s Day

On March 8th, 2019, on the occasion of International Women’s Day, EPFL Alumni celebrates 50 years of women graduates. A panel of alumnae from every decade of the School’s history will discuss the challenges they face in their careers.

Full program will soon be available.

Keynote speaker
Barbara Haering, membre du Conseil des Ecoles Polytechniques Fédérales, pour une intervention sur l’importance des femmes dans le contexte du domaine des EPF et des sciences.

Panel de discussion

• Irina du Bois (CH’70), Présidente de la Fondation Pierre du Bois
  • Leila Schwery Bou-Diab (CH’99), Vice-Présidente Partnerships & External Supply chez Johnson & Johnson
  • Claudia de Rham (PH’01), cosmologiste et professeure à l’Imperial College de Londres
  • Anne Mellano (GC’12), cofondatrice de Bestmile, startup pionnière dans la gestion de flottes de véhicules autonomes
The event will take place at Forum Rolex Learning Center.

Registration link soon available.