Media services

Mediacom Content acts as a bridge between EPFL and external bodies (press, communication agencies, etc.).

Au premier plan, Silke Pan teste le nouvel exosquelette TWIICE. Au second plan, plusieurs journalistes la filment.

The Mediacom Content team answers your questions about current events on campus and the School’s members.

Visite des EPFL Alumni au laboratoire d'ergonomie éducative (CHILI) du prof. Pierre Dillenbourg. Au premier plan, une personne prend des photos avec un smartphone.

Mediacom Content is at your disposal if you wish to contact a scientist at EPFL or find an expert in a particular field.

Une édutiante interviewée par une radio lors de la Conférence de presse NeighborHub Swiss Living Challenge. Blue Factory, Fribourg

We organize press visits on campus for you, and assist the film crews.

Press

EPFL P-MEDIACOM